Skapa spel.
Hej alla bagarbarn.
Jag undrar om det är en diktatur på forumet så att bara admin kan skapa spel.
Jag är sugen att spela på söndag men det finns inget spel att anmäla sig till :*(
Endast användare som är med i gruppen "Ask medlemmar" får skapa spel.. Du är nu med i den gruppen och du får skapa hur många spel du vill!
Zen.... WHERE'S TEH GAMEZ?!!!
oh yes, in borås.. XP
Mkt synd att det inte är något spel. Här kommer man och vill spela som ny men så finns det inga som vill..... Kanske en inte börjar med detta ändå....
Vi spelade ju förra helgen
Vi öppnar upp så att alla som vill kan skapa nya spel,vilket kanske underlättar!
Just nu är det lite dålig tid för airsoft i Karlstadregionen då det har varit många MilSim och Storspel, och majoriteten av aktiva spelare i Karlstad har för tillfället ett lite större fokus på dessa organiserade events.
Men jag kan nog tänka mig att det börjar öppna upp med lite mer lir de kommande veckorna, då det börjar lugna ner sig och det inte är en sån hets kring just Storspel och MilSim.
EddieOfSweden, Jag tycker du ger upp lite för lätt, under de 2 veckor du varit medlem på forumet har vi haft ett spel, och det var förra helgen, det tycker jag personligen är ganska bra utdelning :)
Har du några frågor i övrigt så kan du ställa dem till mig, antingen här på forumet, eller via mail: kristoffer.two@gmail.com
Under tiden tycker jag du kan lägga 5 minuter på att presentera dig här på forumet : http://www.airsoftkarlstad.com/forums/nybörjare/presentationer
äsch inte ger jag upp :) Lite besviken bara på att det inte var spel idag. Ville testa ett vapen som jag kanske ska köpa. Nästa helg må det bli spel:)
Har ni nånsin tänkt på att kanske spela nån gång mitt i veckan? Lite mörker kanske? En tanke bara.
Bara o försöka ragga ihop ett spel det :]
Helgen som kommer är Bucket Seals I sollefteå och deltar under Berget 8 :] så 6-man mindre i karlstad då :] Veckan därefter kan vi nog försöka skrapa ihop något.
Bejjs till söndagen kör vi iaf. Kan dra med en polare eller om du gör det, du har ju vapen för en hel arme :P

Under din Nick på högersidan ska du se något som heter "Create Content". Där är det man skapar spel. Till min vetskap så är det ingen speciell access till det... men jag har haft fel tidigare.